søndag den 28. oktober 2012

Ugen der gik....


 




Puha, der har været travlhed i det lille hjem i denne uge.
Allan har haft vagt, og for en gangs skyld har det betydet ekstra arbejde udover den fastlagte arbejdstid. Så specielt denne weekend har været lidt afbrudt, hvor han har været væk nogle timer af gangen! - det der kærestetid, må vi jo så bare lige tage på et andet tidspunkt!! 

# 1 Jeg elsker Netto og deres "rode-kasser". Et hurtigt besøg i denne uge endte med indkøb af 2 bøger om hækle og strikke. Det skal være mit næste projekt, engang når tiden bliver til det. Først skal jeg liiiggge have afsluttet en klokkestreng til Marie (som har været undervejs i 2 år...)!

# 2 Eleverne på efterskolen har lavet græskarhoveder onsdag aften - og dette smukke syn mødte mig på parkeringspladsen efter bestyrelsesmøde! Dejligt med kreative unge mennesker!

# 3 Man må finde sig i meget som kat hjemme hos os. "Misser" skulle da helt bestemt høre musik, mente Marie!

# 4 Søndag aften og lækker mad! Mørbradgryde med ris og forskellige salater! Lækkert!
Allan og Marie er sendt afsted for at handle (et lille hurra for den ændrede lukkelov!), så der er ro til at kræse om maden. Jeg synes tit og ofte, at aftensmaden bliver lidt forhastet, altid de samme retter og ikke så sund, som man gerne ville!
I denne uge har vi kørt efter madplanen fra www.dk-kogebogen.dk og det har fungeret super fint! Det skal helt sikkert prøves af en anden gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar