tirsdag den 12. februar 2013

Så er der bestilt...

Efter i et par måneder at have bandet og svovlet over manglende forbindelse, pludselige udfald midt i telefonsamtaler og generel teenage-agtig opførsel af min iPhone 4, har jeg nu bestilt ny telefon. 

Det blev til iPhone 4S - jeg er ikke helt klar til den nye iPhone 5 endnu! Jeg synes, den virker for stor, og så er jeg lidt skræmt, at historierne om, at den bøjer/knækker. Det er måske ikke helt optimalt med en lille tøs i huset, der også gerne vil låne mors telefon.

Det er nok lidt Maries skyld, at den gamle er lidt i udu. Den har været udsat for lidt forskellige tæsk og tab i tidens løb. 

Nu håber jeg bare den snart kommer! Det nye sim-kort er dukket op, men telefonen har ikke vist sig endnu. Måske det hænger sammen med, at min nummerflytning fra call-me til telmore først kunne lade sig gøre den 7/3!!! Er det ikke bare et tast på computeren? Det kan da ikke tage så lang tid! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar