fredag den 12. april 2013

Uge 26

En lille gravid-status her midt i lockouten.

Jeg er nu 26 uger henne og baby har det godt! Jeg var til 2. graviditetsundersøgelse i går og alt var som det skulle være! Fik desuden taget blodprøver for at undersøge babys blodtype, idet jeg er rhesus negativ - og det kan give komplikationer, hvis baby er rhesus positiv.
Desværre døjer jeg lidt med mit bækken og muskulaturen omkring - det gør nogen gange lidt mere ondt end det burde gøre. Lægen mente heldigvis ikke, at det var bækkenløsning. Men hvad det så er, ved jeg ikke!

Ellers går tiden med at være lockoutet - og der findes bestemt sjovere ting i livet end det! Dagene går med forskellige demonstrationer og samlinger rundt omkring i området - til ingen verdens nytte - føles det lige pt. Håber at de kloge mennesker finder en løsning i løbet af weekenden - jeg synes elevernes eksamen nærmer sig faretruende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar